پاتوق اهل نظر

پاتوق اهل نظر

پاتوقی برای اهل اندیشه و نظر
پاتوق اهل نظر

پاتوق اهل نظر

پاتوقی برای اهل اندیشه و نظر

شیخ حمود مطرح کرد : اقدام شورای همکاری؛ جنگ جاهل هاعلیه حزب الله


جمعه 14 اسفند 1394


العالم - شیخ ماهر حمود روحانی لبنانی از سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که حزب الله لبنان را تروریست معرفی کرده اند، به عنوان رفاه زدگان و مزدوران شکست خورده یاد کرد.


به گزارش پایگاه خبری شبکه  العالم این مبلغ اسلامی لبنانی در اشاره به اقدام سران شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن حزب الله لبنان تاکید کرد: گروه رفاه زدگان یا مزدوران آنها، نبرد شکست خورده ای را علیه حزب الله به راه انداخته اند که سریعتر از آنچه فکرکنند دامن خودشان را خواهد گرفت.

شیخ حمود در خطبه نماز جمعه امروز در جنوب لبنان گفت: حزب الله یا مقاومت در لبنان و حامیان آن در سه دهه گذشته وارد جنگ های سهمگینی علیه دشمن شدند؛ اما شر جنگ ها دامن عاملان آن را گرفت و مقاومت پیروز و سربلند از آن بیرون آمد. این امر نه تنها درخصوص مقاومت در لبنان و فلسطین بلکه در سوریه و عراق و یمن و نیز هرجا که متجاوز یا تروریست تکفیری فعالیت داشته یا توطئه مستقیم یا غیرمستقیم صهیونیستی درکار باشد، صدق می کند.

وی یادآور شد: مقاومت از همه نبردهای کوچک و بزرگ، حملات، ترورها و توطئه های صورت گرفته علیه خود آبدیده تر و قویتر از قبل بیرون آمده است اما اعراب تاریخ نمی خوانند و ازآن درس نمی گیرند.

شیخ حمود افزود: جنگ جاهلی که شورای همکاری خلیج فارس و وزیران خارجه عرب با تروریستی خواندن حزب الله علیه این حزب به راه انداخته است، همگام و همسو با خواست اسرائیل است. این جنگ جاهلی دامان کسانی را که آن را به راه انداختند، خواهد گرفت.

وی بیان کرد: سران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس درپس پرده در همه جنگ ها علیه مقاومت در لبنان و فلسطین شرکت کردند و موضعگیری ها و تماس های محرمانه آنها (با رژیم اسرائیل) این امر را برملا کرد؛ اما امروز آنها ترجیح دادند که نقاب از چهره خود کنار زده و علیه مقاومت و سایر انسان های شریفی که از آن حمایت می کنند، وارد جنگ علنی شوند.

شیخ حمود یادآور شد: هرچه توان و قدرت داشته باشند، شکست در چهره ها، بیانیه ها، رسانه های دروغ پرداز و عروسک های خیمه شب بازی اعم از سیاستمداران یا قلم به دستانِ رسانه ایِ مزدور آنها آشکار است. آنها آخرین ارتباط بین خود و اسلام اصیل و بین خودشان و عربیت به معنای واقعی آن را قطع کردند.

این روحانی لبنانی خطاب به کسانی که تصمیم اخیررا علیه حزب الله گرفتند، گفت که خودشان را برای روزی که مجبور به عذرخواهی از امت خود می شوند، آماده کنند یا از حیات سیاسی کناره گیری نمایند.

شیخ حمود  تاکید کرد که جامعه اسلامی و عربی این میزان از خیانت و عقب ماندگی را تحمل نخواهد کرد.


" العالم"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.