پاتوق اهل نظر

پاتوق اهل نظر

پاتوقی برای اهل اندیشه و نظر
پاتوق اهل نظر

پاتوق اهل نظر

پاتوقی برای اهل اندیشه و نظر

سفرنامه آنتالیا، هتل لتونیا دوست داشتنی


11 مرداد 1394

مدتی بود بر روی سفر و انتخاب بین دو کشور ترکیه یا مالزی تحقیق میکردم و درنهایت بعلت کوتاه تر بودن مسیر ترکیه و هوای بهتر اون ماه از سال (خرداد) و مسائل دیگه، ترکیه و شهر آنتالیا رو انتخاب کردم. با این حال سفر ما تبدیل به یه تصمیم گیری سریع و لحظه آخری شد. دوشنبه تصمیم به رفتن گرفتیم. ابتدا قصد داشتیم که برای 5 شنبه شب تور پیدا کنیم ولی نهایتا یک تور با قیمت خیلی خوب و ساعتهای پرواز مناسب برای چهارشنبه شب ساعت 23 و برگشت پنج شنبه آتی اش ساعت 1:30 بامداد گیرمون اومد.(یه توضیحی بهتون بدم که با توجه اطلاعاتی که از قیمت هتلها در سایت بوکینگ و رنکینگ اونها در سایت تریپ ادوایزر به دست آورده بودم چند تا هتل به سلیقه خودم انتخاب کرده بودم و به آژانس گفتم که در صورت امکان یکی از اونها رو برام بگیرن،

ولی متاسفانه گویا گرفتن هتل از هر کشوری که در لیست هتلهای طرف قرارداد آژانسهای ایرانی نباشه هم گرفتنش براشون سخته و هم چون از حالت گارانتی در میاد قیمتهاشون بسیار بالاتر از حالت واقعی و بالاتر از قیمت هتلهای طرف قرارداد درمیاد) به هر حال رفتم سراغ اولویت بعدیم اینکه از آژانس بخوام حتما هتلهایی معرفی کنه که در ناحیه بلک آنتالیا باشه، در نهایت هتلی هایی که پیشنهاد میداد رو در سایت تریپ ادوایزر از لحاظ رتبه و رنکینگ و نظر کاربرهای بین المللی در اون ناحیه چک میکردم و بعد انتخاب رو نهایی کردم(البته انتخابم بسیار محدود بود چون هفته آینده اش یکی دو روز تطعیلی داشت و تمامی پروازهای ترک واکثر هتلها تقریبا پر بودند). هتل لتونیا گلف ریزورت با یه پرواز ایرانی. هتلی بود که خیلی کم اسمش رو در لیست هتلهای آژانسها دیده بودم که خب این خودش برای من یه پوئن مثبت بود. رتبه اون هم در سایت تریپ ادوایزر 24 امین بود از بین 81 هتل موجود در منطقه بلک.

مشروح این سفرنامه را از اینجا مطالعه بفرمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر
باهری چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 18:15 http://baher33.blogsky.com/

سلام

احوال شما چطوره؟

سفرنامه جالب توجه وخواندنی بود.عکسها هم بسیار تماشایی ودیدنی.

بهر حال از قدیم گفتن "وصف العیش ننصف العیش"..!

سلام و درود بی انتها به محضر بزرگوار استاد گرانقدرم
حقیقتا با این تورم و هزینه های کمرشکن ،خواندن چنین سفرنامه ها یی و مشاهده تصاویری اینچنینی نه تنهاخالی از لطف نبوده و نیست بلکه چنانکه به نیکی فرمودید جالب و خواندنی و تماشایی و دیدنی نیز هست.
بی اندازه سپاس از مراحم و عنایاتتون

شیدا محمدیان چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 09:45 http://sabzgovar.loxblog.com

سلام
خوبی؟ وبلاگت رنگ خوبی داره خوشم اومد مطالب زود زود بزار تا استفاده کنیم امیدوارم موفق باشی فکر کنم بازدیدت بالا نباشه که برای افزایش بازدید میتونی به http://link100.ir مراجعه کنی و در کل وبلاگت خوشم اومد یه دستی هم به بالای وبلاگت بکشی خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.